2023-01-12 16:09:10

Metin 2 16. yılına özel etkinlikler

Metin2 Yıl Dönümü Etkinliği başlıyor!


Metin2 16. Yılına özel etkinlikleri ne zaman başlıyor? Metin2 Exp boost aktif olacak mı? Metin2 yang drop rate artacak mı? Metin2 Patron Avcısı etkinliği olacak mı? Metin2 Patron Avcısı Etkinliği ne zaman? Oyuncular tarafından aratılan bu soruların cevaplarını sizler için haberimizde paylaştık. İşte karşınızda Metin2 16. yıl dönümü etkinlikleri. 

Yeni yıla Metin2'nin 16. yıl dönümü kutlamalarıyla başlıyoruz ve sizleri doğum günü partisine davet ediyoruz:

Metin2'nin 16. yılını Yıl Dönümü ve Patron Avcısı etkinliklerimizle hep birlikte kutlayalım ve Yıl Dönümü Güçlendirme etkinliğinde sayısız ganimet ve EXP kazanın!

İndirimli ve en ucuz Metin2 Ejder Parası - İndirimli ve en ucuz Metin2 EP almak için tıklayabilirsiniz.

Doğum Günü Partisi

Yıl Dönümü ve Patron Avcısı Etkinliği

  • Etkinlik başlangıcı: 12.01.2023 - 02:00
  • Etkinlik sonu: 01.02.2023 - 01:59

Krallıklar tören havasında süslendi. Ama canavarlar renkli parti flamalarını çaldı! Ava çıkın ve flamaları toplayın. Bunları Pasta YZK'sında bir parça doğum günü pastasıyla takas edin ve 30 dakika boyunca %100'lük bir EXP bonusunun keyfini sürün. Karnınızı güzelce doyurdunuz mu? Pasta, flamalarınız için size günde maksimum 7 defa yıl dönümü parası verir. Bunların karşılığında Yıl Dönümü Tüccarı'nda çok sayıda faydalı eşyalar bulabilirsiniz!

Ayrıca Patron Avcısı etkinliğimizin yıl dönümü edisyonunu başlatıyoruz: Gölge Savaşçısı avına çıkın, hayat puanı toplayın ve içinde değerli yıl dönümü paraları bulunan bronz, gümüş veya altın Decimus sandıkları kazanma şansı elde edin.

Markette ücretsiz Bonsai 12.01. itibarıyla hesap başına bir kez doğum günü hediyeniz bedava Pet Bonsai'yi alın ve mini savaşçı ile maceraya yelken açın!

Yıl Dönümü Güçlendirmeleri

2023 Metin2'de büyük güçlendirmelerle başlıyor: 14.01.2023'ten 29.01.2023'e kadar %50'ye kadar daha fazla ganimet ve %100'e kadar daha fazla EXP elde edin - yeni yılda rakiplerinizi yola getirmek için mükemmel bir başlangıç:

  • 14.01.2023 - 15.01.2023
    • +%100 EXP
    • +%50 Drop
  • 16.01.2023 - 20.01.2023
    • +%50 EXP
    • +%20 Drop
  • 21.01.2023 - 22.01.2023
    • +%100 EXP
    • +%50 Drop
  • 23.01.2023 - 27.01.2023
    • +%75 EXP
    • +%30 Drop
  • 28.01.2023 - 29.01.2023
    • +%100 EXP
    • +%50 Drop

Not: Drop oranları Bagjanamu, Ruby Charon ve Ayaz sunucularında aktif olmayacaktır. Fakat EXP oranları tüm sunucularda geçerlidir.

 

İndirimli ve en ucuz Metin2 Ejder Parası - İndirimli ve en ucuz Metin2 EP için doğru adres oyuneks.com

 

verified_user

7/24 kolay ve güvenli ödeme seçenekleri.

timer

E-Pin ve Oyun parası alışverişleriniz de 7/24 hızlı teslimat.

local_offer

E-Pin ve Oyun paralarında en uygun fiyatlar.

support_agent

Haftanın her günü 7/24 Canlı destek.

thumb_up

%100 müşteri memnuniyeti garantisi.

1 1 1 1